Workspace
Creative Office
Culture Flow

Блог

В блога ни ще споделяме с вас кратки истории за дизайн, ергономия, проучвания, свързани с офис средата, технологии и тенденции, информация за наши продукти, проекти и кампании. Надяваме се това, което вдъхновява нас, да вдъхнови и вас! Приятно четене!

ДОБРИТЕ ПРИМЕРИ: АРХ. ПЛАМЕН ТОДОРОВ ОТ СТУДИО ZOOM

Пламен от Zoom студио е един от най-видните представители на архитектите от т.нар. “нова вълна”. Заедно с Тодор Тодоров и Николай Николов още преди повече от 10 години създават студио Zoom, което моментално заявява смелостта и размаха в мисленето си с качествени, модерни и минималистични проекти. Много често за тях клиенти и партньори казват “не знаехме, че в България се правят такива неща”. “Скулптурирането” на пространството е един от запазените знаци на студиото. Ето какво сподели Пламен за реализираните от него и партньорите му трети пространства.

[Повече проекти на Пламен Тодоров и колегите му от Zoom студио, могат да се разгледат  в нашия блог и на техния сайт.]

“Третото пространство неоспоримо е важно, но трябва да се отбележи, че то работи не просто там, където има преливане между работа и личен живот, а където това преливане става естествено, не като формален team building. Предназначението му зависи от работата в офиса и най-вече от хората. Този нов тип релакс-пространство, което стана популярно с офисите на Google и други IT компании, е редно да обслужва конкретните си потребители – работещите в офиса. Атмосферата в едно трето пространство, зависи от хората. Ако те обичат да си почиват като четат книги и списания – нужна им е библиотека. Ако обичат да играят джаги – маса за джаги. Ако обичат природата – зимна градина, трева, дори истински пясък. Първото, което трябва да направят компаниите, които искат да си направят такова пространство е да пуснат анкета сред служителите си и после да я дадат на дизайнери, които да я осъществят.”


“Как да направим трето пространство в 5 бързи стъпки”::
1. Попитайте служителите
2. Намерете точното място
3. Не се влияйте от “чужди примери”, вгледайте се в собствената си компания
4. Изберете подходящи материали
5. Променяйте го


http://www.zoomstudio.org

Други статии